Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice. Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om frakt, retur, reklamasjon og hvordan du kan komme i kontakt med oss.

Vanlige spørsmål

  • Hvor lang er leveringstiden? - Normalt 1-5 virkedager, med forbehold om lagerstatus og avstand
  • Hvordan sporer jeg pakken min? - Du får tilsendt sporingsnummer på e-post når pakken sendes
  • Hva gjør jeg hvis pakken er skadet? - Ta bilde av skaden og kontakt oss innen 48 timer
  • Hvordan returnerer jeg en vare? - Kontakt oss først, så får du instruksjoner og returskjema
  • Er det angrerett? - Ja, du har 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven og 90 dagers bytterett hos oss!
  • Hvordan reklamerer jeg? - Send oss en beskrivelse og bilde av feilen, så hjelper vi deg videre

Kontaktinformasjon

  • E-post - support@proffvolt.no
  • Telefon - +47 90875562 (man-fre kl. 11-15) 
  • Chat - Man-Fre kl. 09-20:00

Frakt og levering

  • Vi sender med PostNord
  • Fraktpris: Gratis frakt ved kjøp over 1500, ellers følger ordinær fraktpris 210,-
  • Sporingsnummer sendes på e-post ved utsendelse
  • Vi sender kun til adresser i Norge

Retur og reklamasjon

  • 14 dagers åpent kjøp ved ubrukt og originalemballert vare
  • Kunden betaler returfrakt med mindre annet er avtalt
  • Feil eller mangler må meldes innen rimelig tid
  • Returadresse: mSales Norway AS, Vigeveien 15a, 4633, Kristiansand

Vi gjør vårt beste for å hjelpe deg raskt og effektivt - ikke nøl med å ta kontakt!