Kundeservice
Velkommen til vår kundeservice. Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om frakt, retur, reklamasjon og hvordan du kan komme i kontakt med oss.
Vanlige spørsmål
- Hvor lang er leveringstiden? - Normalt 1-5 virkedager, med forbehold om lagerstatus og avstand
- Hvordan sporer jeg pakken min? - Du får tilsendt sporingsnummer på e-post når pakken sendes
- Hva gjør jeg hvis pakken er skadet? - Ta bilde av skaden og kontakt oss innen 48 timer
- Hvordan returnerer jeg en vare? - Kontakt oss først, så får du instruksjoner og returskjema
- Er det angrerett? - Ja, du har 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven og 90 dagers bytterett hos oss!
- Hvordan reklamerer jeg? - Send oss en beskrivelse og bilde av feilen, så hjelper vi deg videre
Kontaktinformasjon
- E-post - support@proffvolt.no
- Telefon - +47 90875562 (man-fre kl. 11-15)
-
Chat - Man-Fre kl. 09-20:00
Frakt og levering
- Vi sender med PostNord
- Fraktpris: Gratis frakt ved kjøp over 1500, ellers følger ordinær fraktpris 210,-
- Sporingsnummer sendes på e-post ved utsendelse
- Vi sender kun til adresser i Norge
Retur og reklamasjon
- 14 dagers åpent kjøp ved ubrukt og originalemballert vare
- Kunden betaler returfrakt med mindre annet er avtalt
- Feil eller mangler må meldes innen rimelig tid
- Returadresse: mSales Norway AS, Vigeveien 15a, 4633, Kristiansand
Vi gjør vårt beste for å hjelpe deg raskt og effektivt - ikke nøl med å ta kontakt!